sobota, 20 kwietnia 2024
Portal Informacyjny w UK, Wielkiej Brytanii | Polish Community Online in the United Kingdom

r e k l a m a  |





Dyskusje na temat brytyjskiej służby zdrowia - lekarz rodzinny, dentysta... Kwestie dotyczące porodu i dziecka w UK. Rodzina na emigracji
W dół1
TEMAT: Do lekarza co po tym?
#18636
Do lekarza co po tym? 9 lat(a), 5 mies. temu  
Witam, jestem tu nowy i nie wiem za bardzo o co kaman. Rozłozyło mnie mam gorączkę, kaszel itp. Pracuję mam contract i od 1,5 roku nie chorowałem i nie byłem na chorobowym. Pytanie czy mogę się zarejestrować i wziąźć chorobowe ? jakie konsekwencje mogą być w pracy, i jak wówczas z pieniążkami. Doradzcie mi proszę
Pozdrawiam serdecznie
mariopes40
Posty: 6
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#18642
Re: Do lekarza co po tym? 9 lat(a), 5 mies. temu  
Do tygodnia czasu nie potrzebujesz teoretycznie zwolnienia od lekarza choć o takowe możesz poprosić i przedstawić w pracy. Chorobowe jest tutaj niewielkie, wprawdzie są to grosze ;/ wiec lepiej pracować jeżeli dasz radę. Konsekwencje w pracy? No to już zależy od twoich przełożonych i polityki w firmie, ale za chorobę nikt cie nie pozbawi pracy....
fiołek
Posty: 107
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#18665
Re: Do lekarza co po tym? 9 lat(a), 5 mies. temu  
Otrzymałem chorobowe, dostarczyłem do firmy ale jak to fiołek napisał zależy od polityki firmy. Jest to moje pierwsze chorobowe od 2 lat, wolałem mieć podkładkę. Zobaczymy jak to potoczy sie dalej. Dzieki za wpis
Pozdrawiam
mariopes40
Posty: 6
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#18702
Re: Do lekarza co po tym? 9 lat(a), 4 mies. temu