czwartek, 28 marca 2024
Portal Informacyjny w UK, Wielkiej Brytanii | Polish Community Online in the United Kingdom

r e k l a m a  |





Dyskusje na temat brytyjskiej służby zdrowia - lekarz rodzinny, dentysta... Kwestie dotyczące porodu i dziecka w UK. Rodzina na emigracji
W dół12
TEMAT: Pediatra
#19660
Pediatra 8 lat(a), 6 mies. temu  
Szukam polskiego pediatry, najlepiej w Londynie. Macie jakieś sprawdzone przychodnie z dobrymi specjalistami ?
NatiW
Posty: 3
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#19684
Re: Pediatra 8 lat(a), 5 mies. temu  
Czesc, jestem nowa w Londynie ale dowiedziałam się, że pediatra mojego dziecka z Warszawy ostatnio przeniosła się do Londynu i przyjmuje w jednej z polskiej klinik. Bodajże My Medyk na Hanger Lane. Jest to wspaniały specjalista z ogromną wiedzą. Na internecie możesz znaleźc sporo artykułów w których udziela się Pani dr. Beata.
Kasiaaa
Posty: 1
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#19692
Re: Pediatra 8 lat(a), 5 mies. temu  
Osobiście wolę udać się najzwyczajniej w świecie do tutejszych lekarzy, bo polscy niestety, ale przyjeżdżają lub odwiedzają UK tylko po to żeby zarobić kasę na prywatnej praktyce. Nie zawsze pacjenci wychodzą na tym dobrze, ponieważ wiele rzeczy jest naciąganych przez polskich specjalistów ;/ Oczywiście nie obrażam tutaj nikogo, ale wszyscy wiemy o co chodzi...
Lilli

Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#19696
Re: Pediatra 8 lat(a), 5 mies. temu  
Dziękuje za pomoc i wypowiedzi. Zdecyduję się chyba jednak na Dr. Beatę Szymczyk-Hałas. W poniedziałek oglądałam program Halo Polonia i zobaczyłam tam Pania dr. Wygląda, że jest dobra w tym czym się zajmuje. Odwiedze ja w Londynie Dziękuje
NatiW
Posty: 3