piątek, 29 marca 2024
Portal Informacyjny w UK, Wielkiej Brytanii | Polish Community Online in the United Kingdom

r e k l a m a  |






Pomoc w pisaniu prac zaliczeniowych
System edukacji w Wielkiej Brytanii. Studia, college i inne szkoły. Zapisanie, proces rekrutacji. Masz pytanie? - zadaj je na forum...
W dół1
TEMAT: Pomoc w pisaniu prac zaliczeniowych
#13350
Pomoc w pisaniu prac zaliczeniowych 12 lat(a) temu  
Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Kilka słów o mnie - jestem na trzecim roku na University of Nottingham, studiuję literaturę amerykańską i kanadyjską. Pracuję na pół etatu - jestem kelnerką w Pizza Hut.

Można powiedzieć, że wszystko do tej pory dobrze się układało, radziłam sobie dość dobrze przez ostatnie kilka lat zarówno z materiałem, jak i z pisaniem prac zaliczeniowych - brnęłam przez kolejne semestry całkiem gładko.

Wlaściwie do tego miesiaca.. w tym miesiącu zamówiłam tzw. "custom essay" od UK Essays, która udziela profesjonalnej pomocy akademickej. Ze względu na sytuację osobistą musiałam polecieć do Polski na ponad dwa tygodnie akurat pod koniec semestru. Większość przedmiotów wyprowadziłam na prostą jednak ze względu na dwutygodniową nieobecność - obudziłam się (jak to się brzydko mówi) z ręką w nocniku.. na tydzień przed terminem oddania pracy ostatniej i decydujacej w semestrze.

Ze wzgledu na to, że kilka osób z roku, korzystalo z usług UK Essays, polecili mi ją jako rzetelną, złożyłam zamówienie i przezwyciężyłam swoje obawy odnośnie kosztów takiego eseju za 1000 słów zapłaciłam 130 funtów!!

Otrzymałam esej po 5 dniach i dzięki temu że zawierał esencje tematu, plus obszerną bilbliografię, udało mi sie napisać własny esej na czas. Ogólnie jestem bardzo zadowolona (dobrze wydane 130 funtów ) i mogę polecić całkiem szczerze UK Essays, jako ostatnią deskę ratunku

Pozdrawiam serdecznie!
Kasia
kashaluchowska
Posty: 1
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Ostatnio zmieniany: 2012/03/15 12:45 Przez .