sobota, 19 października 2019
Portal Informacyjny w UK, Wielkiej Brytanii | Polish Community Online in the United Kingdom

Moje Konto

Zaloguj / Zarejestruj
i zacznij w pełni korzystać z POLEMI.co.uk
PolishPlace.pl
r e k l a m a  |




O mnie

Informacje Podstawowe

Informacje Kontaktowe

Znajomi

Ilość znajomych: 0
Kris
Kris
  • Użytkownik od:
  • czwartek, 12 maja 2011 09:04
  • Ostatnio online:
  • 446 dni temu
  • Profil oglądano:
  • 3970 razy
14 miesięcy temu
Kris odpowiedz w temacie Re: Ubezpieczenie zdrowotne??? w forach.
Jeżeli chodzi o zdrowotne sprawy, to w Szkocji opieka jest darmowa, tak wiec w przypadku jakiegokolwiek wypadku nie ponosi sie kosztow leczenia. Wiec wszystko zalezy od sytuacji w jakiej sie znajduje. Oczywiscie warto je miec i zabezpieczyc od takich rzeczy, które w takim sytuacjach mogly by miec wpływ na nas.
Kris odpowiedz w temacie Re: Namiot w Szkocji?? w forach.
Ostatnio dużo moich znajomych wybrało się pod namiot, wiadomo pogoda dopisuje to czemu nie. Ja też rozważałem tą opcję, ale okazało się, że jest bardzo duży problem z muszkami, które strasznie gryzą, a w dodatku jest bardzo dużo kleszczy. Dlatego też dałem sobie z tym spokój, jak dla mnie za duża obawa, ze wróce z jakims choróbskiem przez te ugryzienia :/
Kris odpowiedz w temacie Re: rozwód w forach.
Rozwod to jedna sprawa, najlepiej poradzic sie kancelarii prawniczej jak to mozna załatwic. A jak chce sie jeszcze dodatkowo dzielic majątkiem itp. to bedzie to kolejna sprawa i na pewno bedzie dłużej trwała.
Kris odpowiedz w temacie Re: Koszt plomby w UK w forach.
Zeby ma się jedne, a koszty są wieksze w UK, albo raczej po prstu na tutejszym poziemie. Ja do polski tak czesto nie jezdze, a jak juz jade to w rozne miejsca i nie mam czasu na takie wizyty. Jedna wizyta też czesto nie wystarcza. Troche lipa, ale co zrobić.
Kris odpowiedz w temacie Re: Wrastający paznokieć w forach.
Nie wiem od czego to zależy, ale mojemu bratu kiedys wrósł paznokiec i nie mial zrywanego całego zostala wycieta chirurgicznie tylko ta wrosnieta czesc i do tej pory nie ma z tym problemu. Wiec może to jest kwestia odpowiedniej pielegnacji, aby ta dolegliwosc nie wracala...
18 miesięcy temu
Kris utworzono nowy temat Domowa konserwa w forach.
Polecam wszystkim miłośnikom domowych przysmaków swojską konserwę. Jest wiele opcji i przepisów online, które można zastosować również w swojej kuchni. Ja ostatnio spróbowałem i muszę przyznać, ze zakochałem się w swojskich domowych wyrobach. Łatwe w przygotowaniu i przede wszystkim mega smaczne, dodajesz co chcesz i jesz Polecam wszystkim smakoszom!
Kris odpowiedz w temacie Re: Słońce!!! w forach.
Śnieg, deszcz jest, ale słońca brak... Nie wiem co się porobiło, ale takiej zimy i tak długiej to nigdy chyba tu nie było.
Kris utworzono nowy temat Prezent na rocznicę ślubu???? w forach.
W tym roku z żoną będziemy obchodzić 11 rocznicę ślubu i szukam jakiegoś naprawdę fajnego prezentu dla żony z tej okazji. Co byście polecili poza standardem typu bielizna, biżuteria...?
22 miesięcy temu
Kris odpowiedz w temacie Re: Motor?? w forach.
Popieram koleżankę dobra fura zdecydowanie, ciepło i komfortowo A co aukcji, to coś mi się o uszy kiedy obiło, że jest gdzieś niedaleko Aberdeen, czy gdzieś w okolicach.

Komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

PASAŻ POLEMI - OFERTY SPECJALNE

MOLSO - Polski Fryzjer
MOLSO - Polski Fryzjer (Oferta specjalna)
Profesjonalne usługi fryzjerskie - Strzyżenie, modelowanie,...
PurpleParking
PurpleParking
PurpleParking jest największym w Wielkiej Brytanii systemem...

Forklift Training School (Oferta specjalna)
Kursy i szkolenia na wózki widłowe w Wielkiej Brytanii - Forklift...

Polski prawnik w UK - Odszkodowania Powypadkowe (Oferta specjalna)
Sintons to kancelaria adwokacka w UK świadcząca pomoc prawną od...

Pozostałe oferty

Trans - Service (Paczki i przewóz osób)
Oferujemy szeroki zakres usług transportowych po bardzo...
JML Direct JML Direct
Oferujemy szeroki wybór artykułów gospodarstwa domowego,...
inbook.pl inbook
Naszą specjalnością jest internetowa sprzedaż: książek,...
Gatwick Express Gatwick Express
Połączenie kolejowe pomiędzy lotniskiem Gatwick a...