wtorek, 07 lipca 2020
Portal Informacyjny w UK, Wielkiej Brytanii | Polish Community Online in the United Kingdom

r e k l a m a  |





O mnie

Informacje Podstawowe

Informacje Kontaktowe

Znajomi

Ilość znajomych: 0
Monika Lubicz
Monika Lubicz
  • Użytkownik od:
  • wtorek, 13 stycznia 2015 10:47
  • Ostatnio online:
  • 1427 dni temu
  • Profil oglądano:
  • 2266 razy
58 miesięcy temu
Monika Lubicz odpowiedz w temacie Re: striptizerzy na urodziny w forach.
Ciezko ocenic. Ja na wieczor panienski w anglii zamawialam sassy boys. Wiec moze zapoznaj sie z ich oferta
60 miesięcy temu
Monika Lubicz odpowiedz w temacie Re: Konieczne leczenie w forach.
ja wykupiłam sobie ostatnio "pakiet signum" przez internet i po powrocie do PL mam już umówioną wizytę u lekarza
Monika Lubicz utworzono nowy temat impreza dla koleżanki w forach.
czesc. chce zorganizowac super impreze dla kolezanki na urodziny tutaj w anglii. Chcialabym zeby to bylo cos z przytupem. Co byscie proponowali?
Monika Lubicz utworzono nowy temat Agencja pracy z Polski- jakie polecacie? w forach.
Witam,
puki co mieszkam jeszcze w PL ale chce wyjechac bardzo do UK, ale nie mam tam zadnych znajomych kturzy by mi prace zalatwili, rejestruje sie w agencjach posrednictwa pracy. jakie agencje z polski polecacie? takie żeby nie oszukiwali
Monika Lubicz odpowiedz w temacie Re: Striptizerzy na paniesski w forach.
Skontaktowałam się z nimi, panieński był w ostatnią sobotę i - WOW! Polecam serdecznie, najserdeczniej!!! Super show, wow, wow, wow. SassyBoys dają radę
63 miesięcy temu
Monika Lubicz utworzono nowy temat Długi w forach.
Ktoś w mojej rodzinie ma potworne długi. Po wypadku losowym (pożar) ta osoba nie ma już za co spłacić długu. Wspólnie całą rodziną szukamy rozwiązania. Aktualnie czytamy dużo o ogłaszaniu upadłości konsumenckiej. Długi są zaciągnięte w Polsce, ta osoba mieszka w Polsce. Czy ktoś z was zna się na temacie ogłaszania upadłości i może mi powiedzieć, czy to dobry pomysł?
Monika Lubicz utworzono nowy temat Striptizerzy na paniesski w forach.
Moze tutaj ktos bedzie w stanie mi pomoc. Zasadniczo to szukam ekipy striptizerów na panieński mojej siostry w Glasgow (albo poza Glasgow). Mam jeszcze troche czasu, cos ponad trzy miesiace. Jestem generalnie w miare swiezynka na Wyspach, ale o uszy obila mi sie ekipa SassyBoys. Na stronie oblukalam, ze wystepuja w Glasgow, ale sama nie mialam jeszcze okazji sie wybrac. I tutaj dwa pytania - po pierwsze czy ktos moze widzial juz ich w akcji A po drugie czy ktos moze nie chcialby sie wybrac? Cennikow jeszcze nie sprawdzalam, wiec nie wiem, ile wynosi szacunkowy koszt
66 miesięcy temu
Monika Lubicz odpowiedz w temacie Re: Nauka Angielskiego przed wyjazdem w forach.
Ja też jestem z Krakowa. Zanim wyjechałam uczyłam się w Lincolnie, to jest szkoła z siedzibą na Karmelickiej, o ile nic się nie zmieniło. Faktycznie pomogło mi to ogarnąć bardziej język przed wyjazdem.

Komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

PASAŻ POLEMI - OFERTY SPECJALNE


Simplify
Dzięki Simplify możesz bezpłatnie porównać ceny ubezpieczeń na...

Furniture4less
W naszym sklepie Furniture4Less.eu znajdziesz dokładnie to, czego...

Szukasz super wakacji?
Szukasz super wakacji? Kliknij, a nasz konsultant przygotuje dla...

Sami Swoi
Szukasz certyfikowanej firmy, laureata prestiżowej nagrody...

Pozostałe oferty

Holy Tours (Biura podróży i wczasy)
Polskie Biuro Turystyczno – Pielgrzymkowe Holy Tours...
Tłumacz Przysięgły UK (Biuro)
Tłumaczenia pisemne certyfikowane wg wymogów brytyjskich...
Forklift Training School (Szkoły, kursy)
Kursy i szkolenia na wózki widłowe w Wielkiej Brytanii -...
National National Car Rental
Oferujemy korzystne ceny za wynajem pojazdów we...