piątek, 28 kwietnia 2017
Portal Informacyjny w UK, Wielkiej Brytanii | Polish Community Online in the United Kingdom
r e k l a m a  |



Grafika
Wypadek i związany z nim uraz to nie tylko cierpienie ale także szereg...
Więcej…
UWAGA na te popularne na Wyspach tabletki! Kobieta trafiła do szpitala, gdzie lekarze musieli... MASAKRA!
Utworzony: sobota, 07 stycznia 2017 15:04
UWAGA na te popularne na Wyspach tabletki! Kobieta trafiła do szpitala, gdzie lekarze musieli... MASAKRA! Wiele kobiet w Wielkiej Brytanii zażywa tabletki antykoncepcyjne, ale jak się okazuje, mogą one doprowadzić do bardzo poważnych powikłań. Brytyjka trafiła do szpitala bojąc się o swoje życie, gdzie lekarze musieli wyciąć ogromny guz wątroby, który pojawił się przez długotrwałe zażywanie tabletek.

r e k l a m a

Jak informuje Mirror, Sarah Wilmot przez 12 lat zażywała regularnie środki antykoncepcyjne, w młodości stosując nawet podwójną dawkę, ze względu na uciążliwe i bolesne miesiączki. Jednak w pewnym momencie waga kobiety zaczęła znacząco rosnąć, odczuwała ona ponadto silne bóle wątroby, pleców i ramion.

- Gdy zaczęłam przybierać na wadze myślałam, że jest to spowodowane nieprawidłowym odżywianiem. W tym samym czasie wykonywałam testy, ze względu na problemy trawienne, których wyniki nie były dobre. Byłam strasznie wzdęta i miałam okropne niestrawności. Kilka miesięcy później doszły do tego kolejne nieprzyjemne objawy – powiedziała Sarah.

W końcu została skierowana na rezonans magnetyczny wątroby. Wtedy poznała okrutną prawdę. Źródłem jej cierpienia był ogromny guz, który początkowo został uznany za nowotworowy. Po kolejnych testach okazało się jednak, że jest to ‘ogniskowy rozrost guzkowy’ – niezłośliwy guz wątroby, którego występowanie jest ściśle powiązane ze stosowaniem hormonów.

Lekarze ostrzegli ją, że narośl może pęknąć, powodując krwawienie wewnętrzne, dlatego ostatecznie została usunięta, wraz z fragmentem wątroby i pęcherzyka żółciowego. 27-latce obecnie udało się wrócić do zdrowia, w tym roku ma wyjść za mąż za swojego narzeczonego. Chciała ona jednak ostrzec o niebezpieczeństwach związanych z długotrwałym zażywaniem doustnej antykoncepcji.
r e k l a m a


- Już nigdy nie będę mogła przyjmować tabletek antykoncepcyjnych, gdyż guz mógłby powrócić. W ciągu dwóch lat muszę dokonać kolejnego rezonansu, by sprawdzić czy wszystko jest w porządku. Nie byłam świadoma tego z jakim ryzykiem wiąże się długotrwałe przyjmowanie hormonów, na ulotce nie znajdowały się wystarczające informacje – dodała 27-latka.


Mateusz Karciński / POLEMI.co.uk
Fot.: Monika Gruszewicz / Shutterstock
Linki sponsorowane


Dołącz do POLEMI na facebooku i BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

 

Dodaj komentarz
Zaloguj się (zarejestruj), aby dodać komentarz.







PASAŻ POLEMI - OFERTY SPECJALNE


Eastnet Claims (Oferta specjalna)
W EastNet Claims wierzymy, że poszkodowani zasługują na wysokie...

Mobi-Travel Ltd (Oferty specjalne)
Zapraszamy do odwiedzania naszej strony www.mobi-travel.com....
AptekaLeki.co.uk
AptekaLeki.co.uk
AptekaLeki.co.uk to renomowana polska apteka internetowa w...

UK Compensations (Oferty specjalne)
Jeśli szukasz kancelarii prawnej, która zajmie się pozyskaniem...

Pozostałe oferty

ebookers.com ebookers
Wyszukiwanie i rezerwacje połączeń lotniczych,...
cottages4you cottages4you
Cottages4you oferuje ponad 9000 domków do wynajęcia na...
Promod Promod
Promod jest jedną z czołowych firm z branży...
thetrainline thetrainline
System rezerwacyjny, oferujący bilety kolejowe na...