poniedziałek, 26 czerwca 2017
Portal Informacyjny w UK, Wielkiej Brytanii | Polish Community Online in the United Kingdom
r e k l a m a  |



Grafika
Czy istnieją stuprocentowo legalne sposoby na to, by zabezpieczyć się przed...
Więcej…
Krzyki, iskry i straż pożarna w brytyjskim centrum handlowym! Jest VIDEO!
Utworzony: niedziela, 25 grudnia 2016 20:46
Krzyki, iskry i straż pożarna w brytyjskim centrum handlowym! Jest VIDEO! Chwile grozy przeżyli klienci jednego z brytyjskich centrów handlowych. Ludzie zaczęli krzyczeć, kiedy zobaczyli iskry strzelające z kieszeni jednego z mężczyzn i to tuż przy znajdującym się w wózku dziecku. Na miejsce wezwano straż pożarną. Udostępniono nagranie z wydarzenia.

r e k l a m a

Jak podaje Mirror, do bardzo groźnej sytuacji doszło w centrum handlowym Trinity Leeds w West Yorkshire. E-papieros wybuchł mężczyźnie w kieszeni, tuż obok wózka, w którym znajdowało się malutkie dziecko. Na nagraniu widać, jak z jego kurtki wydobywa się dym, a następnie iskry. Ludzie przestraszeni zaczęli krzyczeć, bo jak podkreślają świadkowie, w pierwszej chwili nie wiadomo było co się dzieje.

Straż pożarna, która została wezwana na miejsce zdarzenia, ustaliła, że do wybuchu doszło w wyniku kontaktu baterii e-papierosa z innym metalowym obiektem, takim jak na przykład klucze lub monety. Całą sprawę skomentował śledczy Jamie Lister, który powiedział: „Nagranie pokazuje, jak wielkie niebezpieczeństwo wiąże się z trzymaniem baterii do e-papierosów w pobliżu metalowych obiektów takich jak klucze, momenty, a nawet telefony komórkowe, które mają obudowy wykonane z metalu”. Dziecko nie odniosło żadnych obrażeń, w przeciwieństwie do użytkownika e-papierosa, który musiał zostać opatrzony przez lekarzy.

Eksperci apelują, że przypadki eksplozji e-papierosów gwałtownie rosną w całej Wielkiej Brytanii. „Chcemy dać do zrozumienia społeczeństwu, że takiego zagrożenia można łatwo uniknąć. Nie musi się to dziać z powodu wadliwego działania baterii. Problemem jest nieprawidłowe jej przechowywanie”.

Pan Lister również apeluje do palaczy e-papierosów: „Nastąpił znaczny wzrost liczby pożarów powodowanych nieprawidłowym przechowywaniem baterii. Stosowanie baterii litowo-jonowych jest już powszechne we współczesnym społeczeństwie, dlatego chcemy, by ludzie byli czujni. Prosty błąd może mieć katastrofalne konsekwencje. Użytkownicy e-papierosów powinni nosić baterie w opakowaniu z tworzywa sztucznego, które zapobiega zwarciom”.
r e k l a m a





Kasia Okarmus / POLEMI.co.uk
Fot.: Tibanna79 / Shutterstock
Linki sponsorowane


Dołącz do POLEMI na facebooku i BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

 

Dodaj komentarz
Zaloguj się (zarejestruj), aby dodać komentarz.







PASAŻ POLEMI - OFERTY SPECJALNE


Internetowykantor.pl (Oferta specjalna)
Pierwszy w Polsce kantor umożliwiający bezpieczną, tanią i szybką...

UK Compensations (Oferty specjalne)
Jeśli szukasz kancelarii prawnej, która zajmie się pozyskaniem...

Polski warsztat (Oferty specjalne)
Nasza specjalizacja to: diagnostyka komputerowa, elektryka i...

polskaapteka.co.uk (Oferta specjalna)
W naszej ofercie znajdą Państwo nie tylko szeroki wybór polskich...

Pozostałe oferty

Komputronik Komputronik
Lider internetowej sprzedaży IT oraz elektroniki w...
Budget Air Budget Air
Wyszukiwarka i porównywarki cen biletów lotniczych,...
Europcar Europcar
Europcar jest największą w Europie firmą wynajmującą...
Tooled-up Tooled-up
Sklep oferuje szeroką gamę produktów motoryzacyjnych,...